Verspeen marathon

Het was hoog tijd om de afrikaantjes, tomaten en pepers te verspenen naar hun eigen potjes. En  dat deden we  – ik toch – dan ook.

Ik heb zoveel mogelijk de sterkste exemplaren overgehouden.  De wet van de sterkste dus. Er waren toch sowieso teveel exemplaren, de kleinste geven over’t algemeen niet de beste opbrengst heb ik vernomen.  Zelfs nu nog heb ik waarschijnlijk teveel plantjes. Vooral van de afrikaantjes dan. Ik denk wel meer dan dertig goede stinkers 🙂 morgen staat er veel werk op het programma: serre opzetten, onkruid wieden, zaaien, plantgoed de grond induwen en nog veel spitten. Help!

Hier een paar foto’s:

Plantjes geïnstalleerd op een vloeimat, onder de groeilamp
Plantjes geïnstalleerd op een vloeimat, onder de groeilamp
De afrikaantjes verhuizen morgen naar iemand z'n veranda, samen met een paar resterende pepers en tomaten planten
De afrikaantjes verhuizen morgen naar iemand z’n veranda, samen met een paar resterende pepers en tomaten planten
Geef een reactie

