Groei dan toch!

“Groei dan toch!” … De woorden van een ongeduldige tuinier 🙂 het kan in april niet snel genoeg gaan vind ik, en dan ineens in de zomer durft het wel eens té snel gaan. Vooral nu het nog steeds prachtig weer is, blijft de goesting om alles té snel naar buiten te halen enorm groot.

Er is iets wat me verbaasd sinds kort. In de positieve zin hoor 🙂 Blijkbaar worden er toch steeds meer en meer verschillende rassen van groenten verkocht. Bij ecoflora verkopen ze vanaf eind deze maand bijvoorbeeld wel 50 (!) verschillende soorten tomaten! Van andere groenten mogen we ook niet klagen hoor. Wow zeg. En als ik het juist heb, verkopen ze bij Horta binnenkort ook wel 25+ verschillende soorten tomaten tijdens de “Horta tomatendag”. Als ik zot zou willen doen, dan zet ik hier nog een 5 tal serres bij om alles te testen 😀 maar dat is er natuurlijk over. Grr… rekening houden met madam natuurlijk 😉 Echt zot! Die ananas noire intrigeert me nochtans. Ook al heb ik zelf al heel wat, misschien kan een extra plantje wel geen kwaad 😉

Soit, laten we eens kijken naar de stand van zaken in de nieuwe tuin. Hieronder wat fotootjes voor de liefhebbers. Voor de volledige commentaar, klik op de foto’s. Ciao!

Geef een reactie

