Magazines

Veel heb ik nog niet te vermelden deze week, behalve dat ik nog een extra tunnelserre heb gekocht. De eerste heeft wel al een probleempje; de ritssluiting langs een kant is al kapot :/ dat wordt behelpen dus.

ik ben nu vooral aan’t twijfelen hoe ik mijn serreke ga indelen, ik denk dat ik het volgende ga doen:

Afbeelding

 

 Hopelijk staan aan ze niet te dicht bij elkaar de tomaten (voornamelijk stamtomaten). 

Ondertussen ben ik heel wat magazines aan’t lezen zoals Gardeners World en Kitchen Garden. Vroeger heb ik als kind ook redelijk wat boekjes versleten, maar ik heb blijkbaar heel wat dingen in te halen. Op de ipad heb je een magazine app waar je oudere edities kan kopen voor € 0,99. Best wel interessant!

Geef een reactie

