Nog wat pepers besteld

Zaadjes bestellen. Het zou bijna een verslaving kunnen worden, als moestuin liefhebber.

Deze ochtend heb ik mezelf nog een cadeautje gedaan met de volgende zaadjes. Ik ben nog geen kenner, maar hier is wat ik heb besteld:

3 beginner chillies

En ook deze:

hot_paper_lantern
Hot Paper Lantern
chili_seeds_madame_jeanette
Bekende Madame Jeanette
cayenne_long2
Cayenne Long Slim
santa_fe_grande
Santa Fe Grande
pimientos_de_padron
Pimientos de Padron

Die laatste omdat ik wel van een spelletje hou 😀 Blijkbaar is het de Russische Roulette peper onder de pepers. De ene is amper pikant, de andere mogelijk super heet. Lijkt me super voor een feestje onder de venten 🙂

Nog wat andere die reeds in mijn bezit zijn:

  • Aji Pineapple
  • HOT LEMON
  • CHOCOLATE SCORPION
  • TRUE JAMACICAN SCOTCH BONNET
  • Habanero Pastel
  • Jalapeño M

Aangezien er niet veel plaats is in mijn groeibak, zal het opkweken van tomaten tot een minimum herleid worden. De meeste haal ik wel bij Ecoflora. Ik was dit jaar uiterst tevreden van mijn bio tomaatjes daar 🙂 keuze genoeg!

2 gedachten over “Nog wat pepers besteld”

Geef een reactie

