Aveve & De Bolster gaan samen in zee

Vroeger was het gissen naar de oorsprong van de BIO zaden bij Aveve, maar ze zijn er wel bijgekomen sinds een jaar of twee(?). Plots werd ik gisteren helemaal verrast toen ik snel wat zaadjes zocht van waterkers voor de hydrocultuur. Op de bio zaden pakketjes stond het De Bolster logo! Vergezeld door een naburig bordje over De Bolster.

Ik draag BIO een warm hart toe en koop – wanneer ik kan – zoveel mogelijk biologisch vermeerderde zaden. Het feit dat Aveve kiest om met De Bolster te werken, vind ik super geweldig. De Bolster is één van mijn favoriete zaadhuizen waar ik graag mee werk (in de tuin) en zal dat lang blijven.

Het aanbod is nog niet zo groot als de “conventionele” zaden, maar dat komt wel. Dit doet me echt veel plezier, deze samenwerking te zien. Dikke duim!

Happy gardening!

Geef een reactie

